To use chat, please login.
Back to contacts

Mamat (by faizal78my)

Пользователь удалил эту систему.
gannet
Nov 24 2009 at 15:24
26 сообщений
Hi,

Could You tell more about Your system? Maybe it is possible to buy it? 😄

Thanks for any information.

faizal (faizal78my)
Nov 26 2009 at 03:06
5 сообщений
RJ1 (rj1forex)
Nov 26 2009 at 04:20
11 сообщений
haha.. Salam Bro,

Terkedu omputih tu bila ko suruh dia cakap melayu.. :)

-RJ1-

faizal78my posted:
    please speak malay

Ashghabaidyani (fxaku)
Nov 26 2009 at 06:14
4 сообщений
salam bro... memang mantap la bro... kongsi teknikal boleh ker?😄

apa2 hal salam perkenalan... untuk semua...

faizal (faizal78my)
Nov 27 2009 at 16:39
5 сообщений
Teknik Pencen (rolls)
Nov 28 2009 at 04:55
1 сообщений
melayu bolehh...cayalah faizal...

bro kongsi2 la sikit😄

Nimrod Dsouza (nimmu1982)
Nov 29 2009 at 02:17
4 сообщений
Apa strategi trading manual? Terima kasih.

faizal (faizal78my)
Nov 30 2009 at 15:24
5 сообщений
rahsia nyer
senang ajer
2 tahun pengalaman lost
korang dah berapa lama main forex

RJ1 (rj1forex)
Nov 30 2009 at 19:17
11 сообщений
Kalau nak ikutkan lost, aku dah banyak dah ni :)

Main forex sambilan dah 2 tahun lebih, lost dalam USD3K, untung dalam 8K.. sekarang tak trading live, main demo aje sebab modal dah abih guna untuk anak2 hehe..

-RJ1-

faizal78my posted:
    rahsia nyer
senang ajer
2 tahun pengalaman lost
korang dah berapa lama main forex

faizal (faizal78my)
Dec 02 2009 at 00:42
5 сообщений
ler
apa pasal
main balik ler
aku rugi lagi banyak daripada kau
masih mencuba lagi

Чтобы оставить комментарий, необходимо войти в систему.