To use chat, please login.
Back to contacts

Gainsy Review Scores


Overall score: 3.6 / 5

Total votes: 149
Platform
1
Pricing
1
Customer service
1
Features
1
1 - Worst 5 - Best

Gainsy Discussion

89 posts
CINAR its too late!

Too many people has problems with this broker. Yesterday I sent some INFO question on Gainsy Support from different email I have registered with them and I recieved answer in couple of hours.
Email I registered at Gainsy nothing since OCT... 😉
Im writing about my experiences, so yours can be different ;)
89 posts
This is my email I sent you on [email protected] and [email protected]:

(Hello.

You wrote me on Myfxbook.com:

GAINSY_2014 (GAINSY_2014) 2 Hours ago
Dear vgasper!
Please, provide your username on GAINSY.COM web-site. We will check this information about your account and then we will
send an answer to the e-mail address that you provided as a registration address on Gainsy.com
Thank you!

So my username is Vidic, my username on platform is Vidic_Live.
Pleae check what is happening with my refund requests and please tell me why I cannot login on my WEB platform any more...

--
Have a nice day)

So now please check and let me know... Thank you
Im writing about my experiences, so yours can be different ;)
89 posts
GAINSY_2014 posted:
Dear vgasper!
Please, provide your username on GAINSY.COM web-site. We will check this information about your account and then we will
send an answer to the e-mail address that you provided as a registration address on Gainsy.com
Thank you!

Thank you for reply Gainsy.

M username is Vidic and I can also forward you my email if you dont have it. I also have all print screens and last statement before I couldnt login to my Vidic_Live Web platform...

Thank you again and I hope I will get answer...

vgasper
Im writing about my experiences, so yours can be different ;)
7 posts
Dear vgasper!
Please, provide your username on GAINSY.COM web-site. We will check this information about your account and then we will
send an answer to the e-mail address that you provided as a registration address on Gainsy.com
Thank you!
89 posts
Lets see if they will reply now...

Attachments:

Im writing about my experiences, so yours can be different ;)
89 posts
Well, Im waiting too. On 23. OCTI sent:
1) Apostilled copies of documents confirming your identity: true copy of ID paper (Passport, Driving License).

2) Apostilled translation of documents confirming your identity: ID paper (Passport, Driving License) translated into English, if needed.

3) Apostilled copies of documents confirming your address: true copies of invoices of public services payments.

4) Apostilled translation of documents confirming your address: invoices of public services payments translated into English, if needed.

5) Apostilled copies of documents confirming your tax declaration: true copy of Tax Declaration paper.

6) Apostilled translation of documents confirming your tax declaration: Tax Declaration paper translated into English, if needed.

I paid more than 300 EUR for that and since than they didnt reply to any of my emails (I wrote to support and security)...

FOR NOW NOTHING. Ass you can see from the attachments they didnt confirm any of my request and I cannot login to my trade account I used for almost a YEAR with same login and password...

3x HURA FOR THEM!!!

Attachments:

Im writing about my experiences, so yours can be different ;)
2 posts
I funded 110k $ not11K$
2 posts
Hi.everyone. I am the chinese trader. I joint Gainsy in may,2014. All together I funded 11k $ to different pamm accounts provided by Gainsy. In August,serval accounts were stop out one day before the rollover date. Many of them suddenly changed the rollover date without noticed the traders. I lost 60000$ at that time. I doubt these pamm accounts are fake, and this is a big lie from Gainsy. In the same time, I requested to withdrawal the rest amount, Gainsy requested to do the apostille for my ID and proof of address, this duration took me almost 20 days with more than one thousand dollars cost. All the cost is under me. And during this period, Gainsy provide very bad costume services, I strongly suggest that do not trade with this brokers. This brokers is no regulated no trust at all and not care about the trader at all.
24 posts
MarcinMC18 posted:
Gainsy not pay, contact almost none in the chat, write off everything will be solved with stirred for 24 hours, waiting for a withdrawal already 4 months.
Who knows his money, take back yet?
180 discussion prove that the broker is not responsible for the customer asset.
To withdraw funds slow
PAMM management system is not perfect, can not guarantee the rights and interests of investors.
A support ticket does not handle.
The forexpeacearmy website has many complain they are not good
Please see the gainsy representative
You can listen to the client, change for the better
If you are not wrong, would not have a lot of complaints.
Do you have a good trading conditions, but also to do a good job in service.
7 posts
Dear Mr Cinar,

you provided screen-shots that display the data that was up-to-date before the draw-down on the account occured. According to the information that you provided there are no reasons to blame the company in your losses.

We respect all of our clients and are willing to solve all the issues in case they occurred due to the fault of the company. In your case you chose the account to invest your funds in on your own, and after your PAMM account manager lost money you started to blame the company.

We would like to draw your attention to the fact that all the traders who manage PAMM accounts are not staff members of the company, they are independent clients of the company, as well as the investors. In order to provide our investors with an opportunity to directly connect with the manager, we developed a social system and integrated it with our web-site, so that an investor could contact the manager he chose and discuss all the necessary questions with him anytime.

Best regards,
GAINSY Inc.
270 posts
GAINSY_2014 posted:
Dear Mr Cinar,

1. You applied for money withdrawal, but the amount that you entered exceeded your equity. Your request was rejected, because there was not enough money (you were notified about that).
2. According to the clause 2.6. of the above-mentioned PAMM Agreement the manager has a right to apply for changing of the rollover period through the ticket menu on the web-site. We had no reasons to refuse the manager, because he explained the reason and his own deposited amount exceeded the total amount of invested funds, moreover as the client survey has shown, most of the investors did not object to change the time of the rollover. Our company representatives have contacted the manager of that PAMM account for several times and he explained that he needed to settle the draw-down on the account, and that he needed more time to make those deals profitable, that is why he has applied to change the rollover time.
3. According to the information that we have, you were provided with all the answers to your questions.
4. Currently your account is blocked, because of the spam activities, there are all the necessary proofs.
5. All your withdrawal requests were processed right after you submitted them.

Dear Mr Cinar, we ask you one more time to pay your attention to the fact, that you chose the account to invest your funds in on your own, you got the negative result after the trading of the manager that you chose on your own among all the managers that are being displayed in PAMM rating. The company provides PAMM service to the both parties in accordance with all the clauses that are stated in the PAMM Agreement. Please follow the link below to read it:
https://www.gainsy.com/forex-broker/about/doc/pamm-agreement

'1. You applied for money withdrawal, but the amount that you entered exceeded your equity. Your request was rejected, because there was not enough money (you were notified about that).'

Here's the big deception of the broker gainsy.com...

I want to inform people here about that: When you invest a pamm account at gainsy.com, there's a pamm investment tab. In this tab you can not see the opened trades(at least 1 day). In this tab you can see your funds current equity. So when you process a withdrawal you first look at your equity tab and enter the withdrawal with these values...

For example at 22th September I looked at my equity tab and the value was $20.314 (That is the rollover day - no open trades) So I want a withdrawal with that value to withdraw all my funds.
After the rollover processed I saw that my withdrawal request did not processed and my funds value was $20.053 at the equity tab!

gainsy.com have too many tricks to block-stole your money! This is one of their tactics...

Another one: '2. According to the clause 2.6. of the above-mentioned PAMM Agreement the manager has a right to apply for changing of the rollover period through the ticket menu on the web-site.'

For example you can invest to a pamm account that has one week rollover... After you join they can change the rollover to 3 months!...And your money can be blocked! You can do nothing to withdraw your money again!!!

Tricks tricks tricks...That's gainsy... There's some screen shots from my account:







You can see my accounts screenshots... Dates, values, withdrawal requests... Rollovertimes...

gainsy - you must refund my account! I requested withdrawal at 22th September, you changed the equity value and made trick.

Attachments:

7 posts
Dear Mr Cinar,

1. You applied for money withdrawal, but the amount that you entered exceeded your equity. Your request was rejected, because there was not enough money (you were notified about that).
2. According to the clause 2.6. of the above-mentioned PAMM Agreement the manager has a right to apply for changing of the rollover period through the ticket menu on the web-site. We had no reasons to refuse the manager, because he explained the reason and his own deposited amount exceeded the total amount of invested funds, moreover as the client survey has shown, most of the investors did not object to change the time of the rollover. Our company representatives have contacted the manager of that PAMM account for several times and he explained that he needed to settle the draw-down on the account, and that he needed more time to make those deals profitable, that is why he has applied to change the rollover time.
3. According to the information that we have, you were provided with all the answers to your questions.
4. Currently your account is blocked, because of the spam activities, there are all the necessary proofs.
5. All your withdrawal requests were processed right after you submitted them.

Dear Mr Cinar, we ask you one more time to pay your attention to the fact, that you chose the account to invest your funds in on your own, you got the negative result after the trading of the manager that you chose on your own among all the managers that are being displayed in PAMM rating. The company provides PAMM service to the both parties in accordance with all the clauses that are stated in the PAMM Agreement. Please follow the link below to read it:
https://www.gainsy.com/forex-broker/about/doc/pamm-agreement
270 posts
GAINSY_2014 posted:
mcymcy posted:
Dear claimants of the Gainsy, If we come together we can open a lawsuit about that broker gainsy.com. Impostor broker gainsy.com had stole my $20.000. I'm investigating the legal remedies about that.

Dear Mr Cinar,

we respect the opinion of every client of our company.

Please be noted that while investing in PAMM accounts, you agree to terms and conditions of the PAMM Agreement that is available in free access on the web-site to all of our clients. According to the following clauses 11.1, 11.2, 11.3, it is stated that investing in PAMM accounts, as well as Forex trading carry a certain degree of risk. The company is not responsible for the consequences of such risks and does not influence managers or investors in any way. The company provides only PAMM service as well as client support.

You chose the account to invest in on your own. It was your decision and we respect it. Unfortunately, the trading strategy of your manager did not appear to be successful. The manager of your PAMM account also lost his funds.

In case you have any ideas regarding the services, that our company provides, please feel free to share your ideas with us. You can e-mail us at [email protected] anytime.

Best regards,
GAINSY Inc.

If you are a representatives of gainsy.com first answer these questions:

First:

I had a request to withdraw my funds at 22th September at the pamm accounts rollover time. Why didn't your broker process my request? Because of that I did not withdraw my funds - there's no loss at that time.

Second:

I contacted with your broker about that subject and there was no asnwer! No solution and too many blather conversations...

Third:

The pamm account that I had invested had a weekly rollover time. The next rollover was at 29th September, and I had still my funds. I had a second withdrawal request, But at that time the rollover time suddenly changed to monthly! And changed to 22th October! And all the investors that had funds at that pamm account were blocked! And the pamm was blown on purpose. Because the order types were suddenly changed! The account blowned by absurd trades and lot sizes!


Answer these questions! Why your broker did not processed the withdrawal requests?

I contacted with SVG and we'll see the results...
7 posts
mcymcy posted:
Dear claimants of the Gainsy, If we come together we can open a lawsuit about that fraud broker gainsy.com. Impostor broker gainsy.com had stole my $20.000. I'm investigating the legal remedies about that.

Dear Mr Cinar,

we respect the opinion of every client of our company.

Please be noted that while investing in PAMM accounts, you agree to terms and conditions of the PAMM Agreement that is available in free access on the web-site to all of our clients. According to the following clauses 11.1, 11.2, 11.3, it is stated that investing in PAMM accounts, as well as Forex trading carry a certain degree of risk. The company is not responsible for the consequences of such risks and does not influence managers or investors in any way. The company provides only PAMM service as well as client support.

You chose the account to invest in on your own. It was your decision and we respect it. Unfortunately, the trading strategy of your manager did not appear to be successful. The manager of your PAMM account also lost his funds.

In case you have any ideas regarding the services, that our company provides, please feel free to share your ideas with us. You can e-mail us at [email protected] anytime.

Best regards,
GAINSY Inc.
2 posts
Sabéis, al comenzar a operar con este broker y después de leer comentarios aquí empecé a tener miedo sobre mi dinero ya deposita en mi cuenta personal, ya que solamentedespués de depositar fondos leí todo esto. Pero puedo decirle que retiré dinero en mi banco sin problemas algunos! Tengáis en cuenta lo hizo especialmente para probar y estar seguro de que pueda poseer mi propio diner por mi mismo!! Pero no lo lastimo aún las comisiones que gasté, ya que ahora esty de verdad seguro de que mi dinero es mi dinero aún permaneciendo en la cuenta de compañía. Para mi es una prueba verdadera
65 posts
omarx816 posted:
ChrisMuzhik posted:
Trading with gainsy for 2 months, pamm-real account. I'd like to know is anybody use their $5000 bonus, want to know are there hidden conditions or restrictions? It;s for my friend...

gainsy stole my money, please do not believe their pamm accounts
invest your money to any regulated company, gainsy is not regulated and not safe, you can not get your money
But they have FSA regul., I came to their support and they tell me to look on the bottom of page. There I found info about foundation and FSA
There can't be enough money
9 posts
Felix_trader posted:
Friends who knows smth about CALMAR RATIO??? It really works?

it works until money withdrawel, if you want to withdraw your money they blow up the account or they dont send your money
gainsy didnt send my money.

Please invest your money to any safe broker, i think you should invest your money to any regulated broker
9 posts
ChrisMuzhik posted:
Trading with gainsy for 2 months, pamm-real account. I'd like to know is anybody use their $5000 bonus, want to know are there hidden conditions or restrictions? It;s for my friend...

gainsy stole my money, please do not believe their pamm accounts
invest your money to any regulated company, gainsy is not regulated and not safe, you can not get your money
65 posts
Trading with gainsy for 2 months, pamm-real account. I'd like to know is anybody use their $5000 bonus, want to know are there hidden conditions or restrictions? It;s for my friend...
There can't be enough money
270 posts
I'm very regretful about my earlier posts about gainsy.com. I made some favorable comments about that gainsy.com. But their loyalty were finished when I tried to withdraw my money... Maybe they allowed to withdraw small amounts. When I tried to withdraw all they show their real face...

There's too many regulated brokers at forex market. Be clever and never invest your funds to an unregulated broker....

If you do, they will stole your money...
Please login to comment .
Compare Forex spreads in real time Forex Spreads