To use chat, please login.
Back to contacts
Review Score
Platform
Pricing
Customer service
Features

GKFX

Minimum deposit ($)
0.0
Commission
0.0
Accepting US clients?
Swap free accounts
Segregated accounts
Interest on margin
Managed accounts
Accounts for money managers (MAM, PAMM)
One click trading
API
OCO orders
Trading over the phone
Hedging allowed
Trailing stops
Mobile trading
Scalping allowed
Bonuses
Demo Accounts
Web based trading
Contests
Decimals
5
Minimum lot size
0.01
Maximum lot size
100.0
Spread
Fixed, Variable
Broker type
NDD
Maximal leverage (1:?)
400
Phone
+44 (0)207 186 1212
Fax
-
Availability
Phone, Chat, Email
Address
24 Bevis Marks, Bevis Marks House, London, EC3A 7JB
Regulation
FCA (UK)
Trading Platforms
MetaTrader 4
Funding/Withdrawal methods
Wire Transfer, Credit Card, Debit Card, Skrill
Account Currency
USD, EUR
Languages
English, Spanish, Italian, Mandarin, Chinese
Country
United Kingdom
International offices
United Arab Emirates, China, France, Germany, Italy, Poland, Russia, Spain, Turkey
Trading platform(s) timezone
(GMT +2:00) South Africa, Jerusalem
Other trading instruments
Stocks, Indices, Commodities, Spread Betting, CFDs
GKFX User Reviews
GKFX User Reviews
tradingnefth
Member Since Nov 13, 2014   6 posts
Sep 27, 2016 at 12:00
26 total pips spreads in EUR/USD in VIP account, ¿Scam broker? probably... :(
Member Since May 18, 2016   1 posts
Jul 10, 2016 at 06:23
The spreads fluctuate very strongly, which makes it impossible to trade technically correct. The MT4 of them is very slow, not made for intraday trading. Also I and another trader noticed, that the chart of different GKFX users are different. Very strage. On my chart was a very impulsive downward move and on his chart there was not... The chart on 5 different other brokers also didn't have that one impulsive downward candle. (Friday 8th July - last candle of the week) I will change to another broker. Pics are attached.

Attachments:

Member Since Sep 20, 2012   9 posts
Oct 15, 2015 at 11:05
Dear Sir,
 

very honest broker ,Trusted broker
i was open mistakenly orders and they give me back the money

Thank you for your email.
 
We have investigated your order #18062392 on account number: ***** on 15.10.2015 at 06.52 EET and 07:00 EET (Platform Time) on the USDTRY pair.
 
Please note that during night hours the spread is widened and the prices which your order was opened and executed at were correct.
 
However, since analysing the volumes you have placed on your trade account we have decided that as a one off a gesture of goodwill we will credit your account with the loss you made on order #18062392 to the sum of $-294.34.
 
We will apply the funds to your account shortly. However, please acknowledge that this does not state any wrong-doing from our side.
 
Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us.
 
Kind regards,
 
Mikala Hart
Client Service Associate
Member Since Mar 03, 2011   4 posts
Sep 21, 2015 at 09:33
so far, no complaints I'm using live and demo... for testing.
Member Since Nov 08, 2013   2 posts
Sep 19, 2015 at 14:24
Buttons posted:
Sorry can't read Russian...
gkfx is good broker
Member Since Mar 03, 2011   4 posts
Sep 18, 2015 at 08:15
Sorry can't read Russian...
Member Since Nov 08, 2013   2 posts
Mar 07, 2015 at 09:38
Всё отлично, но великоваты спреды!!!

Add a Review

Sign In / Sign Up to submit your review
You must have an active trading account connected to Myfxbook in order to create a review.
Platform
Pricing
Customer service
Features
* Commercial use and spam will not be tolerated, and may result in account termination.